Subject: Euroopa Kontrollikoja tegevus aastal 2023
From: <[email-masked]>
Date: Mon, 6 May 2024 18:09:41 +0300

<https://www.eca.europa.eu/PublishingImages/Logos/ECA_Hor_Logo_Estonian.jpg>

Lugupeetud lugeja

Meil on hea meel Teile teatada, et Euroopa Kontrollikoda avaldas äsja oma 
tegevusaruande ƒ„Meie tegevus aastal 2023“.

Aruanne annab põhjaliku ülevaate kontrollikoja tööst ning sisaldab teavet 
kontrollikoja väljundite kohta, mille taga on ligikaudu 950 töötaja ühised 
jõupingutused. Kontrollikoja auditiaruannete, ülevaadete ja arvamuste 
eesmärk on aidata ELil mitte ainult saavutada oma poliitikaeesmärke, vaid ka 
kasutada paremini maksumaksjate raha.

Siin <https://www.eca.europa.eu/ET/publications/AAR-2023>  toodud lingilt 
leiate aruande ja pressiteate ELi 24 keeles.

Kui soovite kontrollikoja töö kohta rohkem teavet saada, võtke meiega 
ühendust või külastage meie veebisaiti aadressil eca.europa.eu 
<https://www.eca.europa.eu/et> . Kontrollikoja väljaannete portaali 
kasutamiseks klõpsake siin 
<https://www.eca.europa.eu/et/search-publications#k=> .

Lugupidamisega

____________________

Euroopa Kontrollikoda

Presidendi direktoraat

Institutsioonidevahelised suhted

[email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

eca.europa.eu <http://www.eca.europa.eu/et/Pages/ecadefault.aspx>

Käesolevas isikuandmete kaitse avalduses 
<https://www.eca.europa.eu/Lists/ECADocuments/PrivacyStatementSMS_2019/Privacy-statement-sms-2019_ET.pdf> 
selgitatakse, kuidas Euroopa Kontrollikoda töötleb ja kaitseb teie 
isikuandmeid oma väljaannete levitamisel kooskõlas Euroopa Parlamendi ja 
nõukogu 23. oktoobri 2018. aasta määrusega 2018/1725 
<https://eur-lex.europa.eu/legal-content/ET/TXT/PDF/?uri=CELEX:32018R1725&from=ET> 
, mis käsitleb füüsiliste isikute kaitset isikuandmete töötlemisel ELi 
institutsioonides. Kui Te ei soovi enam meilt sõnumeid saada, võite end igal 
ajal postiloendist eemaldada, klikkides siin 
<mailto:[email-masked]?subject=UNSUBSCRIBE> .